Alla inlägg under maj 2008

Av Michaela - 5 maj 2008 22:02

Läste Elins blogg där det stod att jag blev dumpad för en bäver på valborg. Så illa är det inte men min pojkvän åkte till Värmland för att jaga bäver ist för att vara hemma med mig.. Ha ha. gissa om de mobbade mig. Dumpad för en bäver! XD

Av Michaela - 5 maj 2008 21:50

Nu har det gått ännu en månad! Inte långt kvar till sommarlov nu. =)


Var på intervju idag hos mammas chef. Jag försöker få sommarjobb. Gick bra men eftersom jag är så ung kan det bli svårt. Hon skulle söka dispans åt mig men vi får väl se. Måste leta vidare. Någon som har nåt förslag??


Jag har verkligen inte tid med det här igentligen, har en hel del jag ska göra. Fullt upp hela veckan:

Tis: Nationellt prov i matte och prov i ergonomi. Och jag får inte glömma ta med mig bonde-kläder till spex-fotot imorgon!!

Ons: Nationellt prov i engelska plus att jag ska argumentera mot Hanna inför klassen.

Tors: Nationellt i svenska och engelska glosor.

Fre: franskaglosor och SO-prov.

Jippiee


Måste nu ringa mamma och påminna henne om att fylla i lappen till katalogen med alla flum-korten. Får väl gå och hämta den under skoldagen imorgon. Det suger med skilda föräldrar!  

Ovido - Quiz & Flashcards