Alla inlägg under juli 2008

Av Michaela - 22 juli 2008 18:58

...nu skriver jag igen. Som vanligt med världens glapp sen sist.

Livet går framåt precis som lovet. Känns som det är väldigt lite kvar. Har idag bara legat och slöat i solen med mammagull och hennes polare Michaela. Trevligt.

Imorn ska jag försöka flirta med mina vänner och få dem att åka och bada med mig. Jens som sitter i kiosken  vid timmeröbadet var less på att sitta där ensam så jag tänkte vi kunde hålla honom sällkap. Bara det att typ ingen  är hemma. Elin är i USA och Stoffe... ja, jag vet inte. Hoppas Madde o Martin har tid. Ingen idé att fråga bara en av dem XD Dem var ute på sjön idag.. Nu känner jag mig ensam. Johanna är förhoppningsvis hemma. 

 Ha det bra! 

Av Michaela - 1 juli 2008 22:07

..ska jag skriva för en gångs skull XD

Sommarlovet går framåt med en himla hastighet. Försöker ta vara på varje dag så gott det går. Har städat idag. Inte så kul men det behövs!! Ska ha fest på lördag =D Tjoo det ska bli superkul att träffa kompisarna. Men jag vill inte ha några presenter. Det är så pinsamt att sitta o öppna paket när alla står och glor. Men det är väl bara att tacka och ta emot.


Ska förhoppningsvis träffa Stoffe imorn. Har inte träffat honom på typ 2 veckor. Ska bli kul.


Fick brev från skolan igår. Kom in iaf =) Ska bli spännande att börja på ny skola.  Men det blir nog nervöst!


Nu ska jag ställa mig i duschen och sedan sova. Ska  sova länge imorn. Men inte längre än till halv 10. Sover man längre blir hela dagen förstörd. XD

Ovido - Quiz & Flashcards