Alla inlägg under mars 2009

Av Michaela - 31 mars 2009 21:49

Har sagt det förr men nu är det verkligen på riktigt. Det  är vår i luften. Solen har knappt varit framme idag men det har varit över 10 grader ändå :D Imorgon har jag för mig att det skulle vara strålande väder. Jag slutar halv ett ist för 20 över 3. Ida och jag ska springa på morgonen och jag känner på mig att det kommer bli en kanondag. Eftersom det är onsdag imorgon får man börja längta till helgen och lovet. :)


Nu ska jag sova gott och jag tänker förtränga att jag inte gjort läxan som jag borde. ;)

Av Michaela - 29 mars 2009 21:06

Då var helgen snart slut... Bara fem skoldagar sen är det lov. Om inte vi åker till Ekelund blir jag besviken.


Har kört massa bil i helgen gick väl så där. ha ha men jag lär mig ;) 


Nej, nu ska jag kolla film utan att somna. Gissar på att jag slocknat inom en halvtimme. :D

Av Michaela - 27 mars 2009 12:53

Livet är på topp!! :) Ska äta godis ikväll och träffa stoffe :D Tjoo!!! Helgen är räddad!

Vad mysigt vi ska ha det. Känns som en evighet sen som jag träffade Stoffe. Han ska få en bamsekram sen när jag möter honom vid tåget. :)

Nu ska jag ha data. :)

Av Michaela - 26 mars 2009 20:34

Eller jag är inte trött egentligen. Men min kropp är trött. Var duktig igår och joggade innan skolan :) Jennie och jag är bäst ;) Idag har jag haft en ganska bra dag, bättre än igår iaf. Då var jag mest ilsken. Jobbigt att ha en arg klump i magen som inte vill lösas upp. Det ända är att göra utlopp för sin ilska under sådana tillfällen.


Ikväll ska jag lägga mig tidigt så jag ev. orkar upp och jogga imorgon. Först måste jag läsa vidare i min spänande bok. :D

Av Michaela - 24 mars 2009 08:11

Gissa vad jag har för lektion nu.. ;)

Underbart med en ny tisdag. Dans idag vi som inte dansade nåt igår.. ha ha Jag har träningsvärk!!! :D


Michaela Salén Nilsson

Michaela Nilsson Salén

Tjusigt.. Vilket är snyggast??


Stackars Stoffe, Jävla armaband :'(

Av Michaela - 23 mars 2009 19:59

Fan, har inget vettigt och skriva.

Diskuterade Gud i skolan idag. Jag har en go klasskompis som tror stenhårt på Eva och Adam. Kan inte förstå detta!!! Har ni några synpunkter får ni gärna skriva en rad :) 

Idag har vi dansat hela dagen. Eftersvettas typ fortfarande. Dags att sova nu.. ;) 

Av Michaela - 20 mars 2009 13:19

Datakunskap igen... Inget kul alls. Jag fattar inte vad vi ska göra.

Fredag idag:D Ska på disco ikväll, ska bli riktigt kul!! Men sen har jag inget att göra i helgen. Planen var att åka till Stoffe men det blir inte av. Hoppas han vill komma till mig nästa vecka ist.  Jag ska nog kolla på one tree hill på lördag ;) och så ska jag jogga.


Har faktiskt lite träningsvärk idag, bevis på att jag verkligen jobbade på träningen igår :):)

Av Michaela - 17 mars 2009 08:04

Tillbaka till skolan med ännu en datalektion. Ikväll är det dans :D Imorgon ska jag göra en knepig grej som jag inte hinner skriva om nu.. Ha ha

Ovido - Quiz & Flashcards