Alla inlägg under september 2008

Av Michaela - 27 september 2008 14:59

Det känns som om det var jättelänge sen jag var hemma sist men det var det ju inte. Var hemma förra måndagen då vi tog bort Oliver och sålde Trisse. Det är verkligen det värsta jag någonsin gjort!! Har aldrig gråtit så mycket som då.


Trivs jättebra i klassen nu :) bara goa människor att umgås med.


Det har hänt något mellen mig och Stoffe, kan inte sätta fingret på vad, vet inte ens om han vet det. Jag behöver verkligen träffa och prata med honom.


Mamma och pappa bara bråkar. Jag ska aldrig gifta mig!! Så jävla onödigt man kan väl leva ihop ändå!!?? Kan verkligen inte förstå de som förlovar sig när de bara är 16 år. Visst kan man leva ihop hela livet men man har ju hela livet framför sig. Bara min åsikt.


Ska till Trisse imorgon, se hur han mår.  Nu ska jag nog ut i skogen en sväng. Hösten är som vackrast just nu! :D 

Av Michaela - 13 september 2008 20:54

Jag har nog aldrig gråtit så mycket för så många olika saker som nu. Och jag vet att det kommer komma tusentals nya tårar de närmaste dagarna.

Känner mig ensam och sorgsen.Kan vara omringad av människor men ändå känna mig liten och fruktansvärt ensam. Lätt att känna så när bara jag ringer alla vänner men ingen ringer mig.  Är i nån slags svacka just nu.  Jag ska verkligen försöka rycka upp mig. Men jag kommer inte kunna gå till skolan på måndag. Fan, kommer missa mycket men det gör jag om jag går dit också.


Var med alla nya kompisar och åt pizza igår. Det var trevligt.  Är jättetacksam över att ha hamnat i en så underbar klass! ES1 vi äger!!

Ovido - Quiz & Flashcards