Alla inlägg under september 2009

Av Michaela - 27 september 2009 21:08

Tråkigt men sant.

Jag har iaf haft en helmysig helg hos pappa =) I fredags firade vi lillkusinen som fyllde ett år, igår var vi och lekte i Mjölbys simhall och idag har jag lekt med Karro <3 Vi bakade en mycket komplicerad plommonpaj som blev god. Bjöd familjen på den när jag kom hem.

Jag är helt tvärtemot mina vänner, jag går och lägger mig grymt tidigt och går upp likaså. Igår somnade jag 8 i soffan gick och la mig vid 10, en lördagkväll! Så blir det när man är här ute i skogen. ;)


Imorgon är det måndag, samtidigt som jag absolut inte vill så ser jag fram emot morgondagen. S kommer och jag har saknat honom fruktansvärt i helgen.


Nu ska jag sova! God natt mina vänner.

Av Michaela - 25 september 2009 08:28

Sitter i bibblan och "jobbar" med LPL.. He he stackars Jennie får skriva in på datorn jag gjorde ju grovjobbet. Flört

Bara 2 lektioner kvar efter denna, sen åker jag hem med 3bussen Skrattande

Av Michaela - 24 september 2009 20:46

Idag har jag gått upp alldeles för tidigt, koreograferat i över 3 h, råkat skolka från en lektion, tittat på Tarzan hos Ellie, dansat street, duschat, smörjt in mina värkande benhinnor med tigerbalsam och nu ska jag snart sova. Imorgon är det fredag-jag älskar fredagar. Synd bara att jag antagligen kommer springa vilse, om jag inte bloggar på några veckor så irrar jag väl fortfarande runt i skogen.

Ska till pappa i helgen, ser fram emot det mycket. Jag ska mysa runt i skogen och njuta av den friska luften. Imorn är det ettårskalas hos lilla kusinen Elicia=tårta Skrattande


Sova sova sova

Av Michaela - 17 september 2009 12:32

Usch! Ingen bra dag idag, känner mig bara seg och tråkig. Rynkar på näsan

Av Michaela - 16 september 2009 20:22

Så länge har vi nu varit tsm. Inte klokt vad tiden går fort. Synd bara att jag får fira ensam. Aja världen går ju inte under för det. På lördag är det maskerad till Stoffes ära. (hrm) Vet nu vad jag ska klä ut mig till. Alltig något. Måste bara fixa skjuts.


Nu efter en jobbig danslektion måste jag hoppa in i duschen. Hoppas på att få sova riktigt gott inatt Glad

Av Michaela - 7 september 2009 19:07

Trots att det var jobbigt att stiga upp i morse och att jag hade en kråka i halsen blev dagen ganska bra. Min fot är fortfarande inte OK så baletten gick sådär men annars känns det bra =)  Imorgon börjar aerobicsen, börjar bli nervös nu! =S   Ska planera lite snart.

Av Michaela - 6 september 2009 10:34

..hoppas jag på att bli frisk. Orkar inte snora mer! Ska sitta hela dagen i soffan och slappa =)


Har för övrigt varit en väldigt mysig och trevlig helg, (förutom snoret då) synd att den snart är slut..

Av Michaela - 4 september 2009 10:57

..och jag är hemma sjukt förkyld. blä =(  Ska iaf åka till S i eftermiddag och förhoppningsvis bada lite bubbelbad =)

Nu ska mamma och jag åka och hyra en film, Twilight tror jag. Ska nog köpa lite godis att gotta mig med.


Trevlig helg på er! =)

Ovido - Quiz & Flashcards