Alla inlägg under augusti 2008

Av Michaela - 30 augusti 2008 17:28

Nu har redan en vecka gått på gymnasiet. Skitkul! Det var inte så farligt att börja. Klassen är helt ok, kommer nog trivas med de flesta :) 

Vi dansar alla dagar utom onsdagar. Igår hade vi balett vilket inte jag tyckte var jättekul, men det är bara kämpa på. Idag har jag grym träningsvärk i låren efter improvisation-dansen som vi oxå hade igår.


Var på bio igårkväll =) Arn, höll på att få gå själv men med lite trugande fick jag med Madde och Martin. Kände mig bara liite utanför när de hånglade. Men jag fick oxå vara med på ett hörn ;)  I början satt vi alla tre och höll handen men det kändes ganska fånigt. Ha ha!

När hästen dog satt jag nästan och snyftade, kunde hejda mig men oj vad tårarna rann.:'( Jag sakande S hela bion men jag hoppas han hade trevligt på eget håll.  :)


Att bo hos mamma i veckorna fungerar bra, men det känns... jag vet inte, kanske inte hundraprocentigt bra.


Nu har syskonen "bio" här hemma kanske skulle vara med och mysa lite och käka popcorn. mumsigt.

Kram på er! 

  

Tid

Av Michaela - 16 augusti 2008 11:23

Det är jusst vad jag har, tid! Är ensam hemma hela dagen när hela familjen är på crosstävling i Motala. Vägrade följa med. kände inte för att stå i bullret och bara önska att man var någon annan stans. Eller komma hem men en bisvärm i skallen.

Jag kanske ringer en vän lite senare. Just nu tycker jag det är skönt att inte ha några krav utan bara va. Snart är det skola igen med nya krav så man får passa på.  

Jag hoppas jag kan träffa S imorgon. Blir nog svårare att ses i höst. Jag är så rädd att va ska glida ifrån varandra.

Ovido - Quiz & Flashcards