Alla inlägg under juli 2009

Av Michaela - 27 juli 2009 12:17

Nu bestämde jag mig för att försöka skriva ett kort inlägg om sommaren hittills. Bloggen har haft lite sommarlov den med eftersom det finns roligare saker än datorn på sommaren. Men nu sitter jag här och väntar på mor så då passar jag på.

Det här har varit än av de bästa sommrarna i mitt liv. Jag har hunnit med ganska mycket och det bästa är att det är flera veckor kvar :D Jag har hunnit gå massor på bio, äta massor av glass, umgås massor med familjen, motionera en massa,  gå på fest och träffa mina underbara vänner och nästa vecka ska jag på semester till västkusten. Stoffe ska med och jag hoppas vädret blir bra!


Nu är planen den att jag ska till Mjölby och handla en present till min bästa kompis mamma som fyller 50 idag, Vi ska dit och ha trevligt. Sen ska jag till Janet och prata om aerobicen och sist ska jag åka till pappa :) Därimellan måste jag ta mig till biblioteket.


Jag har läst om en tuff grej som jag vill testa: sluta använda shampoo. Bara tvätta håret med vatten ev. med balsam. Det har nu gått 2 dagar och jag är redan på vippen att lägga av men jag ska kämpa! 


Till sist vill jag bara skriva att jag är så tacksam över de vänner och den familj jag har. Och så kan jag ju inte ha en bättre pojkvän heller! <3


Ha ha, detta skulle bli ett kort inlägg..

Ovido - Quiz & Flashcards