Alla inlägg under november 2008

Av Michaela - 4 november 2008 21:32

.. redan November!! :O Vill inte låta gammal men oj vad tiden går. Kolla bara snön, känns som det var igår jag sa att det var skönt att det fortfarande satt gröna blad på träden. Hela sommaren har jag tänkt: ta vara på dagen ordentligt Mickis, det är ju inte sommar för alltid. Ändå känns det som om jag missade hela sommaren. Aja, det är ju inte vinter för evigt heller.


 På min phsykiska front är det sissådär. Är så jävla trött på mina föräldrar!! Jag gjorde rätt i att inte bli allt för glad i att de skulle försöka igen, allt sket sig, För TREDJE gången. Hur mkt ska ett barn orka!? Och Ja, jag är fortfarande ett barn! 

Jag var på konfermation i kväll. Vi pratade om döden. Det var jobbigt. Vill igentligen inte erkänna men jag grät, döden är ingen kul grej även om den är lika naturlig som att man föds. Jag saknar fortfarande min Oliver.

Jag tror att prästen har rätt i en sak, man måste säga till alla som står en nära att man älskar dem för rätt som det är kanske jag eller personen inte vandrar på denna jord längre. Tänk då vad man skulle ångra sig!! Man kan inte älska för mycket!

Så alla goa människor där ute som står mig nära, JAG ÄLSKAR ER!!

(Jag ska även säga detta personligen till alla )


Nu är klockan alldeles för mycket för mig. Måste sova. Får ju göra det i MIN säng i natt. Jag har en säng hos mamma men den har jag inte sovit i sen jag var 8. Inte sover jag lika bra där heller. Måste även öva franska men som tur är kan jag plugga lite innan lektionen imorgon. Det ordnar sig, som allt gör bara man är jävligt positiv!! ;D


Ovido - Quiz & Flashcards