Alla inlägg under oktober 2009

Av Michaela - 26 oktober 2009 16:06

Det är över ett år sedan vi tog bort min häst och så drömmer jag om honom och gamla tider. Det fick mig att sakna allt som har med hästarna att göra. Jag saknar kvällarna i stallet och alla mysiga ridturer i skogen. Iblan kan man verkligen ångra vad man har gjort! Gråter

LOV

Av Michaela - 24 oktober 2009 08:07

Nu är det äntligen lördag, jag har längtat hit ända sen förra lördagen. Idag kommer Stoffe hem. Min vecka har varit skit och att veta att det är lov och att Stoffe kommer hem har varit min livboj.


Min vecka har varit skit bara för att folk ska ha så jävla svårt med att vara nöjda med sig själva. Jag förstår inte hur vissa kan lägga så mycket energi på vad de stoppar i sig och hur mycket de tränar. Ok visst jag tänker oxå en hel del men skulle egentligen inte behöva det. Alla måste äta! Vad är det för jävla ideal vi har då man ska vara så jävla smal. Blir man en bättre människa då eller!? Jag ska verkligen försöka att sluta tänka på sån skit och vara nöjd med den jag är. 


Igår var jag hos Karro Och Lollo. Underbara människor. Vi åt massor med gott och pratade om allt som bara vi kan ;)

De kan få mig hur glad som helst, och jag behövde det verkligen. <3<3

Av Michaela - 22 oktober 2009 21:17

Om den här veckan hittills: SKIT!!

Av Michaela - 20 oktober 2009 21:27

..sen är det lov! Jag längtar hemskt mycket. Detta är en skitvecka, ont i huvudet och känner att det inte är så bra just nu med något. =(

Längtar efter Stoffe!! Jag tror det är bara för att jag vet att han är så långt borta.


Jag ser fram emot fredag då jag ska mysa med underbara Karro <3

Av Michaela - 18 oktober 2009 12:24

Gillar inte söndagar men man kan ju inte slösa en hel ledig dag på att sörja över att man inte är ledig imorgon.

Nu är S i Österrike och roar sig, hoppas han får det riktigt trevligt. Jag kommer dock att sakna honom.


I dag tänkte jag vara lite duktig och läsa lite kulturhistoria och repetera matte. Eftersom det är så himla fint väder ska jag nog gå en kort promenad med. Sprang med bror igårkväll så nån längre runda orkar jag inte med.

Innan pluggandet ska jag ta bort det gamla nagellacket och ev måla nytt, tror dock att jag ska köra på naturligt ett tag nu. Jag börjar låta som Elin Flört he he.


Av Michaela - 16 oktober 2009 09:59

Om bara ca 4 h är det helg. Känner att det ska bli riktigt skönt. Det blev så sent igår efter insparken. Men det går ändå, Jennie sover iof men jag är vaken Flört  Vi skrämde skiten ur ettorna. Det kanske kommer lite bilder.

Stoffe kommer ikv. Tjoho! Tyvärr måste han åka till Österrike tidigt imorgon ist för att vara med mig men jag får ju kvällen med honom iaf Tungan ute


Ne, nu ska jag fortsätta med pluggandet. Vi har ju så mkt prov nu framöver.

Ovido - Quiz & Flashcards