Alla inlägg under mars 2009

Av Michaela - 16 mars 2009 17:29

Ett helt år tsm med Stoffe. Känns kul. Måste säga att ett år går mycket fort!

Vi firade med att vara hemma hos pappa och mysa framför brasan :) Vi bakade och lagade god mat :D


Har varit hemma från skolan idag eftersom jag var sjukt dålig i magen igår. Men ska gå imorgon. Bara 3 veckor tills påsklov. Jag ska till Ekelund med farmor och Stoffe. Köpa godis i Mullsjö!!! :D


Nu ska jag hjälpa mamma med maten, tacos, mumma


Av Michaela - 13 mars 2009 11:33

Tjo helg igen. Jag ska mysa med Stoffe hela helgen, Vi ska baka och laga mat. <3


Nu har vi teater, vi ska egentligen leta efter bilder på elefantfötter men Ellie och Jennie har gett upp så då gör jag det med. Ne vars, ska gå tbx till bildsalen och måla upp en fot.


Vill hem och duscha och göra mig fin till i kväll. Kuul!! :D

Av Michaela - 10 mars 2009 20:16

Nu har vi varit duktiga. Ida och jag. Styrketränade lite och sprang en runda. Känns bra.


För övrigt har det varit en bra dag. Passerat lagom snabbt och smidigt. Tåget kom inte  imorse så vi kom lite sent till datan som vi slapp. Gick en runda i parken ist. Teatern var lagom ansträngande. Engelskan gick ut på att kolla på film. Historia och matte lite mer som vanligt. Fick kolla på provet. Blev besviken. Snäste åt Melker och var mest trött på hela omgivningen.

En fika med Ida gjorde susen.


Imorgon är det onsdag. Har lite sovmorgon. Halva veckan har då passerat. Snart helg. Bio på fredag :)

Av Michaela - 9 mars 2009 19:54

..Ja!!!!  Vååren äär häär. Helt underbar dag idag. Den bara måste skrivas ner. 9/3 den riktiga vårdagen detta år!!  Vi satt två timmar i solen och njöt för fullt, de flesta av oss iaf.. Någon hade lite solfobi ;)

Får hoppas att morgondagen bjuder på lite sol den med. Vi ska ut och jogga så det skulle sitta fint :)


Man får leva på att det går åt sommaren de dagar som känns oändligt långa. men titta här: om 4 veckor med den här, är det påsklov! Efter det är det bara 3 veckor kvar på april. Sen har vi maj, då börjar det bli varmt på allvar, den 29:e har vi sista vanliga lektionen. Då är vi så gott som inne i juni, tiden kommer gå fort som attan med allt jobb kring musikalen och sen är det sommarlov..! :) 

Av Michaela - 8 mars 2009 19:19

Vi har varit hos farmor hela dagen, ätit gott och pusslat. Mina syskon har varit en pina hela dagen men nu ska de vara hos pappa hela veckan . Taskigt att säga men det ska bli skönt med en liten paus från dem. Visst älskar jag dem men gosch vad jobbiga de kan vara.


Nu sitter jag och kollar på ngt fantasyprogram på ettan. jättebra.


Jag messade pojken jag är kär igår, jag lät nog väldigt sur men jag menade det inte så, jag är bara ledsen. Jag kan inte förstå att det kan vara så svårt att skicka ett mess ibland. Eller åtminstone svara. Ibland känns det meningslöst att vara gullig och romantisk när man inte får ngt gensvar.

Jag vet inte, killar kanske inte tänker så..


Usch nu gick det upp för mig att helgen är slut.

Av Michaela - 7 mars 2009 19:45

Nu är det över. Vi hade sista föreställningen nu ikväll. Det gick riktigt bra förutom några småfel ;) Vi har övat som *an den här veckan men OJ vad kul vi haft. Man får en sån kick av att dansa på scen. Vi dansade 3 låtar på raken-svettigt. Det var worrying kind, empty room och kebabpizza. :D Värst var iaf i torsdags då vi dansade i princip hela dagen. Helenas moderna lektion var hemskt jobbig, hela fredagen gick alla dansare som om vi skitigt på oss. Kunde knappt sitta ner pga träningsvärken i häcken. I morgon ska jag slappa och ladda för en ny vecka.


Har inte träffat S på läänge får hoppas att vi ses nästa helg. Ett par jag vet firar ju ett år på måndagen ;)


Just för tillfället är det så mkt som virrar i skallen på mig. pappa, oliver, kärleken...



Av Michaela - 3 mars 2009 08:36

Ha ha, har haft prov i data nu. Blev klar väldigt snabbt. Det var inte så svårt :) Nu är det bara resten av dagen som man ska överleva sen får man gå hem. Nu ska jag kika på lite bilder ciao

Ovido - Quiz & Flashcards