Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Michaela - 11 oktober 2008 14:34

Äntligen! Hemma hos pappa igen. Skönt. Har varit hos S inatt, mysigt.  

Dansade idag. Swing. Jobbigt och väldigt svettigt

Känner att jag inte har så mkt att skriva... livet går framåt med en himla fart. Snart är det lov!! :) Ska till Göteborg m Elin. Först HSM on ice sen Ullared, lager m.m Kul värre.


Saknar gamla klassen. Iaf vissa. just det, vi var ju och hälsade på gamla skolan i torsdags. De i Mjölby hade studiedag. Jag började halv 12.   Det var kul, alla lärare sa att det blev väldigt tomt och tråkigt efter att vi gått ut. Vi var ju så bra nior!! (vi vet XD) 

Nu ska jag kolla lite vänners bloggar sen... ja vem vet jag har ju inga krav på saker jag måste göra idag  :D Men för att vara duktig kanske jag skulle plugga lite.. Det är ju inte allt för tråkigt med lite musik och dans emmellanåt. XD

 puss

Ovido - Quiz & Flashcards