Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Michaela - 20 mars 2008 18:58

..är stor. Jag har väldigt svårt att förstå att mina vänner beter sig så här. Jag är lycklig och har blivit i hop med killen jag gillar och det ända jag möter är negativa saker. Vissa är självklart glada för våran skull men så finns det dem som deppat ihop helt! Skriver saker som: "jag är bara trött på par", "hur faan kommer detta sluta, alla blir ju ihop"

En av mina vänner gick hem och sa typ att hela världen rasat samman bara för två av hennes kompisar blivit ihop. Kan man inte vara glad för någon annans skull!? Det är sorgligt! Jag vill inte att vårat "gäng" ska splittras men det är ju deras inställning som kommer göra att det blir så.

Jag blir verkligen ledsen av det här!! Kan de inte bara säga att de är glada för våran skull i stället för att vara så avundsjuka, för det verkar som om ni är det..! :'(




Ska me Stoffe till hans pappa imorn. Ska bli jättekul!

Tycker om dig!! <3


Ovido - Quiz & Flashcards