Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Michaela - 5 juni 2008 18:38

har inte skrivit på läänge. Jag har inte suttit vid datorn på nästan en månad. Har så mkt annat att göra + att det är så fint väder, då vill man ju inte sitta inne och tråka.


Blev en lyckad klassresa till Gotlang iaf. Jag älskr Gotland! Värsta utlandsfeelingen. vi hittade sveriges största glassbar. 100 olika smaker. Åker ni dit kan jag upplysa er om att glassen med smak av chokladboll var vidrig men den av cheesecake/strawberry var riktigt smaskig. =) 

Där vi bodde fanns det sandstrand!! =D Jag och stoffe hade brottning, har fortfarande grus lite överallt. Vi satt och mös på ett berg vid solnedgång. Så mysigt!! 


Nu är det inte långt kvar tills skolan slutar. bara nästa vecka kvar och då är det bara flum med maskerad, dragkamp och fotboll. =D

Städade skåpen idag och oj vad det behövdes.. det borde man göra oftare.


imorrn ska jag och S till Karro och köra häst =) Stoffe skulle kommit ikväll men fick väl typ förhinder. Hoppas han inte kommer allt för sent imorgon. tycker så mycket om honom =D 


Nu vill jag ha mat! var med bror och badade tidigare. Riktigt skönt efter en jobbig cykelrunda. måste först kolla bdb och se alla snygga bilder från Gotland =) 

Ovido - Quiz & Flashcards