Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Michaela - 24 januari 2009 14:03

Det är vad jag har gjort hela dagen. Nu kan ingen säga att mitt rum är rörigt, inte fören nästa vecka iaf då det ser lika dant ut som innan. Nu väntar jag på mamma, vi ska åka till pappa, där ska jag städa mitt andra rum som otroligt nog ser ännu värre ut än vad det gjorde här..

 I går hade vi det jättetrevligt, vi satt och åt/pratade i tre timmar. Och mätta blev vi :)

 Det känns lite tomt med en helg utan älsklingen. Det har blivit en vana att ha honom hos mig på helgerna. Men det känns som om jag kommer ha ganska fullt upp ändå. Jag ska till stallet, hitta mina skidor och åka på konfermation. Vi har friluftsdag snart, ska till Isaberg och åka skidor :D Hoppas jag inte glömt hur man gör! Och att det finns snö då!!


Nu blir det att läsa vidare i min bok, vargbröder, jättebra verkligen :)


Ovido - Quiz & Flashcards