Alla inlägg under april 2009

Av Michaela - 11 april 2009 12:04

Glad påsk!!! :D

Sitter ute i solen och äter påskgodis. Mumma. Jag vet att det är nördigt att sitta ute med datorn men jag har inget vettigt att göra. S sitter och spelar lite stämningsfull musik och livet är så där skönt som det bara är ibland.


Åkte båt igår på sjön här nedanför. Underbart vackert även att motorn paja så vi fick paddla oss halva vägen hem.


Av Michaela - 10 april 2009 09:55

Påsk snart :) Hoppas jag får ett påskägg av mina kära svärföräldrar ;) Annars plundrar jag Stoffes!!

Känns som om detta kommer bli en helg av mat, kommer typ gå upp x antal kilo ;)


Jag älskar mornar. Då har man hela dagen framför sig och man har alla möjligheter i världen att göra nåt bra av den. Måste försöka ta vara på vädret idag och inte slöa i soffan. (det brukar bli så när jag är här)


Hoppas ni tar vara på denna dag. :D

Av Michaela - 7 april 2009 21:53

Jag har haft min blogg över ett år..!!

Av Michaela - 7 april 2009 21:43

Har träffat Madde idag :) I söndags sov jag hos Karro och oj vad jag njuter av att få umgås med vänner. Har inte hänt så mkt annars idag.

Om jag får en hylla i huvudet när jag sover inatt ska jag personligen strypa min syster genom telefonen! Hoppas jag får sova ostört. Måste säga att det var jätteskönt att få sova själv i min breda sköna säng hos pappa. Jag kunde bre ut mig precis som jag ville. Älskar att dela säng med min pojke men tänk så skönt det är att ha sängen för sig själv ;)

Av Michaela - 5 april 2009 21:42

Det är inte alla som får pussa på självaste påskharen ;)

Av Michaela - 4 april 2009 21:36

Tänk att man kan ligga ute och ha det så underbart. <3

Av Michaela - 3 april 2009 21:34

Jag säger bara våår!! :D

Av Michaela - 2 april 2009 20:48

Ha ha vilken bra vecka det här har varit :) Slutar tidigt imorgon med. Ingen svenska. Imorgon ska jag till Frida och äta lite gott. Måste sova tidigt idag, ska jogga halv sex. Ida och jag är idioter. På allvar. Men oj vad dukitiga vi är ;)

God natt!

Ovido - Quiz & Flashcards