Alla inlägg under april 2009

Av Michaela - 1 april 2009 20:34

Vilken underbar dag. Att springa kändes jättebra och vad duktig jag känner mig ;)


Mina föräldrar är som barn. Jag vill bara att de ska förstå att det inte kan hålla på så här. Jag orkar inte vara den starka storasystern längre. Jag älskar mina föräldrar och kommer alltid göra det. Vill bara att de ska behandla varandra lite bättre.


Nu har jag äntligen klippt mig, :) Blev bra mycket fattigare men det är ok. 


Satt och bråkade med min bror. Han är bara 13 och tycker han är så grymt cool. Han tror verkligen att jag inte har några vänner och är tråkig. Jag kan verkligen ha kul men jag behöver inte dricka för det. Är man töntig då?

Det värsta är att han gör mig så förbanad, kanske för att jag faktiskt känner mig lite dissad av en kompis. Jag saknar henne men det kanske blir viktigare med pojkvän för vissa. Jag kanske också skulle umgås med S jämt om jag bode så nära. Åh, älskade underbara Stoffe. Finns ingen finare människa i mitt liv just nu. Bortsett från Karro förståss.


Nu ska jag försöka få en god natt sömn. :)

Ovido - Quiz & Flashcards