Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Michaela - 6 februari 2009 13:31

Ha ha, vi har haft prov i photo shop, ganska lätt. Så nu har jag lite tid över till nästa lektion, svenska sen är det lov!!! :) Jag trodde jag skulle vara hur ledig som helst på lovet eftersom alla gamla kompisar har lov v 8.. men jag har nog fullt upp iaf :D

På måndag ska jag vara med Elin i skolan, jag ska ju hålla deras gympalektion. Nu har jag fixat lite afrikansk musik så oj vad vi ska svettas :) På tisdagen kanske jag ska hålla min första danslektion för flyktingbarnen i Boxholm :D  Mitt liv leker för tillfället, älskar att känna så!! Fattas bara att jag blir sjuk nu, Stoffe åkte ju på både feber och kräksjuka, blä!! Jag som pussade på S senast i måndags.. ah, Men jag hade nog blivit sjuk nu om jag blivit smittad, men frisk är jag. Eller..;)


Ikväll ska jag dansa som bara den!! :D Vi ska till Stat, som säkert hela skolan oxå ska... :) Imorgon börjar dansen kl 11, det är bra! Så man kommer igång lite :)

Nej, nu ska jag inte sitta här längre. Tänk att få åka hem snart. Måste kolla på vad jag ska ha på mig ikväll.


Och Elin, jag hoppas verkligen att vi kommer flytta men vi får lämna det till ödet.. Självklart måste vi gå till fritidsgården snart :D Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards