Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Michaela - 24 februari 2009 20:53

Så idag fick man äta en fettobulle :) Mumma!! Som om inte jag ätit mycket sötsaker i helgen. Ha ha har varit på två släktkalas med tårta.. Mums! Så nu blir det hårdträning som gäller, mår så mycket bättre då :) Fest på fredag med pizza, gosh vad jag äter. Leva livet..

Vill tbx till Stoffe och bada skumbad.. :):)

Har dansat idag. Det var superkul!!! :D

Har läxor som behövs göras nu. Tråkigt, men sen är jag fri för kvällen :D

Av Michaela - 24 februari 2009 08:52

Nu är jag så gott som frisk =) Fick iaf en skön långhelg hos Stoffe :D Vi hade jättemysigt trots att jag hade apont i mitt öra på lördagen. Men det gick över..

Nu sitter jag och har datakunskap inte så svårt så jag blev klar ganska snabbt. Får skriva lite mer hemma. Tjo!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards