Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Michaela - 26 augusti 2009 20:37

Idag hatar jag trappor och sånt som man måste sätta sig på, tex toalettsitsen som är så jävla låg!

Efter gårdagens danslektioner och springrunda bränner mina lår som eld bara jag går. Inte känns det bättre efter en lektion med modern dans då man ska ta sig upp från golvet och ner igen.HA kände mig som en gammal farbror med rörelseförhinder. Imorgon får jag kämpa på med minst två danspass :D Vi ska träffas och diskutera projektarbetet jag och Ellie ska vara med i. Spännande.  Får se om det blir lite dans då med. 


För övrigt åkte jag hem redan halv 2 idag :) Skönt. Skulle titta in en sväng på vårdcentralen och kolla höften. Blev inte ett dugg klokare. Ska ringa sjukgymnasten imorgon. Det är ju så kul att springa till vårdcentralen stup i ett..


Nu MÅSTE jag bädda rent min säng!



Ovido - Quiz & Flashcards