Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Michaela - 29 augusti 2009 13:32

Tänkte lägga upp några bilder från sommaren:


1 Vi var på smultronstället och åt glass, en After eight blev det


2-3 jag var i Ekelund med farmor och Karro och åt massor med nyplockade bär.


Västkusten

4 Hur skulle vi få plats med all packning när vi skulle åka?

5 När det regnade roade vi oss med kortspel

6 Vi låg på stranden hela fyra goa dagar

7 Jag och älsklingen när vi inte solade

8 Vi ville ju inte bränna oss

Av Michaela - 29 augusti 2009 13:02

och jag är på skitdåligt humör!! Min bror och jag kommer verkligen inte överrens. Det ska bli så skönt när syskonen är hos pappa nästa vecka. Då ska jag städa här hemma igen.


Ska sitta barnvakt hela kvällen hos några jag aldrig varit hos, spännande.

Får bra betalt och tacos ;)

Ovido - Quiz & Flashcards