Alla inlägg den 23 februari 2008

Fan

Av Michaela - 23 februari 2008 17:56

 Nu är mamma här. (vi ska leka lyckliga familjen ikväll) Och det är världens liv.

-vi skulle vart hemma hos mig, här är ju världens svinstia m.m

 Hon behöver inte komma hit om det inte duger! Jävla syster me som bara skriker och gråter. Mamma har huvudvärk och kommer antagligen åka härifrån innan kvällen är slut

Av Michaela - 23 februari 2008 12:16

 Idag skulle jag kunna skrika av vrede och frustation, gråta av ångest och döda någon med bara blicken!

 Är alltså på skithumör. Mycket är tack vare min underbara bror och att jag sitter här själv utan att kunna åka nån stans.  Kan jag åka iväg till nån så är det ingen fara men vet jag att jag måste sitta här blir jag hemskt rastlös!

 Jag får trösta mig med att det är dans imorgon.. 


 Nu ska jag sätta fart med det jag måste göra klart. Men jag vet ju att jag kommer fastna framför tv:n eller göra nåt annat onödigt som är roligare. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards