Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Michaela - 26 februari 2008 17:08

 Jag drömmer så väldigt lustigt så jag tänkte skriva ner dem här. Kan ju va kul, eftersom man inte kommer ihåg dem särskilt länge.


Inatt drömde jag att jag m.fl var hemma hos mig samtidigt som det var typ krig utanför vårat hus. Jag bara väntade på att bli indragen och dödad. På något lustigt vis var Jonna hos mig, hon var redan död så jag pratade typ med hennes spöke. Jag satt i TV-rummet då plötsligt Johannas döda kropp låg i köket. Jag sprang ut dit och såg hur hennes ande satte sig upp och gick iväg.

 Jag sprang i fatt och frågade hur det var att vara död, jag visste ju att jag själv snart oxå skulle va det.  Men hon fick typ inte säga det eller nåt.

 Hur som helst var jag tillslut ute utanför vårat stall och slogs för fullt. samtidigt var det en borgmästare eller nåt som skulle dela ut ett pris till den tappraste riddaren..  Han som fick priset fick även min häst på köpet. XD


 Sen hoppade det och jag var nån stans med min kusin, farbror och någon mer unge. Det var nästan vinter så vi skulle åka kälke, vi körde även på grus och det gick hur bra som helst! Sen kom en backe och vi skulle tävla, tyvär så var det ett stup på ena sidan av backen samtidigt som den svängde. Jag och nån mer körde rakt utför stupet och jag vet att jag tänkte "herregud det här kommer göra ont" 

Men där nere var det snö och lera som dämpade fallet och vi låg sedan där och asgarvade.

 Sen kommer jag inte ihåg mer.. Sjukt eller hur!?? 



 För övrigt har dagen varit bra!!På gympan stod jag inte still en minut, vi körde badminton och jag hoppade runt och dansade. (jag är helt galen)  Efter var jag och Stoffe sådär jättejobbigt omogna som bara vi kan va =D Elin höll på att bli galen på oss. Sen på vägen hem höll jag på att somna i bussen XD

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards