Alla inlägg under augusti 2009

Av Michaela - 21 augusti 2009 20:17

Nu har jag städat hela lägenheten! Till och med våran äckliga toalett. Vi har två pojkar i familjen som har noll koll på det de har mellan benen..

Nu har jag ont i fötterna av allt flängande runt lägenheten.


Väntar på att mamma ska sluta jobba så att hon kan skjutsa mig till återvinningsstationen. Måste få slänga alla tidningar. Sen kommer S :) Har inte sett röken av honom på cirkus 2 veckor. Sen ska jag slockna i soffan. 


Gud vad nöjd jag är över mig själv!! :D

Av Michaela - 19 augusti 2009 19:17

Jaha nu är detta sommarlov snart över. Känns båda bra och illa. Är verkligen peppad att börja dansa och träna ordentligt igen :) Ska väl försöka jobba lite mer med pluggandet oxå..

Tog vara på sista dagen genom att sola vid badet :) 


Under detta sommarlov har jag gått/sprungit/cycklat 146 km. 


Nu får vi hoppas att det blir en underbar höst och vinter!

Ovido - Quiz & Flashcards